söndag 2 juni 2013

Shemales, Va!? & Köttgrottorna på Snövit (Klubb Probation) 2013-05-25

Efter en mycket trevlig förfest i förorten så begav vi oss till Snövit. Fylla och generellt ointresse gjorde så att jag missade Shemales, men jag såg en man springa runt i lokalen i klänning och fick förklarat för mig att detta var en bandmedlem.

Va!? såg jag ett par låtar med och blev positivt överraskad. Jag hade extremt låga förväntningar av någon anledning. Jag har hört någon låt med dem tidigare och fick för mig att det var kasst. Live var det däremot ganska underhållande och lät rätt så bra.

Köttgrottorna gjorde ett ok set med blandat nytt, gammalt och trams. Alltså vad jag hade förväntat mig. De bra låtarna var riktigt bra och de tramsiga låtarna var ointressanta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar